O nas

Moje zdjęcie
Konie mam w głowie i zręcznie robię je ręcznie:)

niedziela, 18 listopada 2012

Rzecz o Rusałce

Pozostając w temacie ubarwienia rzeczywistości, postanowiłam wyłowić ze swego najbliższego otoczenia kolory, które w mojej wyobraźni, podkręconej sukienką od Marca Jacobsa (spokojnie, nie wisi w mojej szafie) tworzą postać Rusałki.
MOJA Rusałka mieni się zielenią, turkusem i fioletem gdzieniegdzie wstawionym. Tak więc dzisiaj wstawiam zdjęcia "na rusałkę" i tak jak to w prawdziwym życiu bywa, wszystko tutaj z innej bajki:)))









Na zdjęciach:Sukienka Marc Jacobs-Resort 2013, Brosza Masiuki, Kolia handmade by nie wiem, ale się dowiem, bo to prezent był:))), motylkowa miseczka Home&You i koraliki dziecięce H&M, bransoletka chyba podobnie, torebeczka jak widać IKEA, książeczka Natalie Belineau/Cristelle Mekdjian "Lola Joue a la dinettte", kucyk Turkusik Radosny Masiuki, puszka-pozytywka zakupiona w Aldi.


9 komentarzy:

  1. Lubię takie koloru. Kojarzą mi się z orientem i z głębią morza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Konik Masiuki wszystkie drobiazgi bije na głowę - kolory ma w ferii radosnej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ło Matko! pięknie!!!! i te materiały... !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są Twoje koniki! Przypadkiem natrafiłam na nie na PAKAMERZE. Bardzo mi się podoba to co robisz, więc z przyjemnością będę Cię obserwować :P

    P.S.
    Śliczna pozytywka, muszę sobie taką sprawić. Ciekawe tylko, czy jest jeszcze dostępna w Aldi w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń